Dan före julafton O.o =D <3

Japp , idag är det dan före julafton =D (hann blogga före julafton =D jippie xD) kommer inte hinna blogga imorrn , tyärr xD då ska man först till farmor o äta jullunch me kusinerna , sen så ska vi gå (om vi hinner xD) till oss o kolla kalle anka =D <3 och efter de , på kvällen, blir det julklappsöppning O.o =D <3 fast vi ska öpnna lite julklappar imorrn in the morning också xD <3
Men det gick bra å baka pepparkakor i måndags , förutom att jag glömde bort bakpapper (?) och att Tusse råkade välta en plåt xD fast de va min plåt , så de gjorde inget "/ men vi hade jättekul iaf , vi körde kurragömma när vi var klara xD
Men i tisdags , när vi klädde granen hos farmor , så hade vi lite kul xD jocke gjorde några korttrick , och så visade han oss några trolleritrick på yt =P jag och emelie satte upp julbelysningen och det gick väl .. em , bra ? gjorde lite ont bara xD farmor har en väldigt klen gran , förstår ni . Man måste sätta allting väligt långt in , och det gör ganska ont xD men vi satte upp massa färgglada saker i granen , mest för att reta tina (dom har bara vita saker i deras gran xD) men också för att det blir lite mysigare då =D <3 vi hittade en god jul-registreringsskylt  som dom ska sätta på deras bil (för att reta pelle) och så tog dom med sig en röd kula som dom skulle hänga upp ideras gran xD men det var kul =D
Idag så kom clara o cilia igen , för vi skulle dekorera pepparkakorna =D det va roligt =] jag hade gjort ett stort hjärta och en stjärna som jag skrev god jul på =) <3 hade också gett clara o cilia varsin julklapp , så i onsdags ( ja o ma var nere i centrum då ) såg vi clara där , o då skulle hon köpa julklapp till mig xD så den fick jag idag , ska nog öppna den sen O.o xD dom sa faktiskt att ja fick öppna den idag , o jag sa att dom fick öppna deras idag också =D har också fått en julklapp av marre ( jag hade köpt till henne också =D) och så fick jag en i brevlådan av hanna =] ( köpte martin stenmarks skiva åt henne när han var i centrum , o då så sa ja att de va hennes julklapp från mig iår xD) <33 tack så mycket mina små älskningar <3<3<3 
Ska äta middag snart , fiskpinnar med ris -.-' gott "/ 

GOD JUL ALLA SÖTNOWSAR ♥♥♥ /H

som undrar vad hon kommer få imorgon =D och som hoppas att ALLA får en bra jul =] <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0