Idag o igår , tror ja .. xD

Komme rinte ihåg när ja skrev senast , orkar inte kolla heller , men ja skriver om idag o igår iaf =P och i tisdags xD
I tisdags så tog jag svininfluensaspruta O.o vi fick vänta i typ fyrtio min xD fast den gjorde inte alls ont , elle rjo dagen efter då xD
Igår hade ja ont i armen , som sakt xD mådde också lite illa o hade ont i huvudet "/ så ja va hemma , orkade itne gå till skolan xD men då så tittade jag på tv och spelade sims =] <3 hade de ganska skönt , slappade mest xD

Idag så gick jag till skolan igen (ni kanske märkte det xD) va ganska flummig imorse , vi hade sovmorgon (språket va inställt , dom typ "firade" lucia på kvarnberga <3) så vi började fem i nio , va ganska skönt , men som förra gången när vi hade sovmorgon så fick ja stressa jätte mycket för att hinna xD men ja hann iaf =P malZ kom ikapp mig precis vid skolan (på cykel, så långsam äär ja inte xD) =P <3 men annars så har ja mobbat danne lite idag , vi har haft matte , engelska -.-' , svenska tror ja , läsnning , lunch och rast =P vi kanske hade något mer , men ja komme rinte ihåg det xD juste råd ! och gympa då , men ja va inte me på den , för ja har fortfarande ont i armen "/ xD <3 men efter rådet så mådde Maria inte bra (tror inte hon har mått särskilt bra på hela dan , ja va ju där xD nä skojja bara =P <3) så då satt danne (ofc -.-') inne i vårat klassrum och "hjälpte" oss =P NOT ! XD <3 men han fick lite damp på mig o marre , för vi satt å skratta xD men han sa typ hur han tyckte det gick för dom olika grupperna , eller dom han kallade det : "arbetskamraterna" , vid maddes bord sa han att det gick bra , cilias och malins så sa han att de gick ganska bra , ebbas o julias bra två av tre (hakim xD) o vid mitt så sa han att vi bara skrattade , o då började vi skratta igen xD sen så ville han läsa min typ svenska sak som vi hade gjort den lektionen , fast ja ville inte att han skulle se den , då sa ja till malin att om han ville se den så fick han komma hit (till min plats alltså) o då gick hon o sa de till danne -.-' då kom han  o satte sig på en stol vid vårat bord , fats han fick fortfarande inte läsa den xD sen så skulle marre gå o hämta en sak i dannes klassrum (kommer inte ihåg vad xD) o då följde ja me , och då sa jag till honom att han itne skulle läsa o då sa han att om ja gick så skulle han läsa , fast ja gick endå xD men han sa inget till mig om den va bra eller inte , men den va ganska flummig xD när marre hämtade den där saken (ärligt , ja kan inte komma på vad det va !) så gömde jag hans skor xD sen kom han in till mig och marre , när alla andra hade gympa , o sa att jag skulle ta fram hans skor , men ja satt typ kvar då o då sa han : typ nu . jag bara : jag e typ upptagen xD men lite senare så gick ja in o tog fram dom , marre låg o typ halvsov vid vårat bord (bordet menar jag xD jag låg och läste där innan xD) och då stog han o spelade gitarr Xd fast sen så slutade han spela i typ två sekunder o då gick ja in och frågade vilken sko , och sen tog jag fram den xD han hade hittat den ena , men inte den andra xD <3 han e lite blind ibland =] <3 annars har de inte hänt så mycket mer idag xD

 

PPP ♥

/H
som inte gillar att vara ute på rasterna xD <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Det var en rolig dag idag. Jag tyckte att det gick bra för mig på den uppgiften som vi gjorde i slutet. Då när han sa vilka bord som var duktiga och inte, så när han sa att vårat bord var skrattigt så sa jag att jag hade srivit jätte mycket. För jag ville inte vara dem (okonsentrerade vid våst bord) xD.



Skojade lite kanske xD <3.

2009-12-10 @ 20:21:40
URL: http://summershadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0