Julbord ' =) <3

Igår så gick ja till franskan som vanligt xD fast franskalärarn kom inte så vi fick gå tillbaka till skolan =P lol =] <3 skulle egentligen träffat sofia då , men hon typ va sen o jag , gick tillbaka till skolan =) vi satt typ i klassrummet o läste i typ 15 min sen kom maria , ampi-dampi öppnade åt oss xD sen så hade vi några lektioner då xD kommer inte ihåg vad som vanligt =P <3 på kvällen så kollade ja på NCIS =D <3<3
Idag så hade vi först samling o sen matte , rast , läsning , gympa , mat , rast o svenska =P ligger fortfarande först i matten , alltså e ja fortfarande mobbad ' xD <3 men på rasten så var ja först me ebba , malin s o julia , o sen så gick ja o julia in =D haha , maria har en hammare i en av sina lådor O.o lol xD på gympan hade vi fotboll =P fast först så körde vi jägarboll , blev kvar näst sist =P tror ja , vet inte om ribal blev träffad eller inte xD men vi delades in i två lag o sen så körde vi , asså typ lika många tjejer i varje lag xD så då blev de typ tjejerna mot tjejerna o killarna mot killarna , förutom målvakten då xD fast typ julia gjorde illa sig , o då gick malin efter så då va ja kvar xD fast då typ hoppade simon o samuel in xD så då fick ja köra me dom =P de va fett kul , fast dom andra vann me typ 7-6 , o de va typ ebba o malin s som gjorde alla mål xD lol =P <3 det va julbord idag , de va faktiskt ganska gott , iaf jämfört med "kyckling"grytan xD de e typ sista gången vi äter julbord på hörningsnäs O.o tänkte på de när vi åt "/ <3 man fick julmust , som vanligt , o per fick öl xD haha xd <3 o 2 pepparkakor =P ebba tog typ åtta , jag sju o malin s fyra xD på rasten så ... gjorde vi itne så mycket , men de va typ någon som hade lagt ut en stinkbomb i korridoren xD (= hakim , maria fick damp på honom o sen så ringde hon hans föräldrar xD)
Juste , imorse så kom ja typ före alla andra i klassen xD så ja typ smsa alla , fast ingen svarade , o då så smsade ja hanna o fragde vilken dag de va xD men sen när marre kom , då typ svarade alla =P men iaf , innan de så , när jag smsade , så gick ja ut vid vaktmästaren =P o då så hörde jag nån säga : godmorgon hanna, och jag bara vände mig om , för ja blev fett rädd xD sen så kollade jag upp i trappen o där stod danne o kollade på mig (hade mobilen i handen då xD) jag bara : hej ... xD sen så gick ja ut =P trodde han skulle ta min mobil först xD
Men ska iaf rida idag , om jag inte fryser ihjäl innan dess xD <3

PP ♥ /H

som fryser asmycket <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Det var typ jag och Ebba som gjorde alla målen i vårat lag. Jag gjorde 2-3 och det gjorde Ebba med.



Glöm ej att kolla på min bogg xD

2009-12-16 @ 14:51:36
URL: http://summershadow.blogg.se/
Postat av: H

Din lilla fegis :p <3

2009-12-16 @ 14:52:23
URL: http://itsoundsdumb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0