några öm .. frågor xD

hittade den här någonstans , har inget annat å göra xD 

Vad blir ditt namn baklänges?
annah , typ likadant xD
Har du gjort en snöängel i år?
tror jag gjorde de i typ januari ? kanske gör de imorrn i skolan O.o <3 
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
vet inte om ja har legat på sjukhus xD
Platt eller lockigt hår?
Platt , men de är typ omöjligt =P
Är du kär i någon?
nej , kanske i min mobbe isf xD

Vad gör du när det regnar?
blir blöt ? är ute xD 
Har en dröm gått i uppfyllelse?
kanske de =]
Vad har du för startsida på internet?
vänta , måste kolla .. msn xD 

Vem ringde du senast?
mamma eller pappa tror ja ?
Tycker du att sengångare är söta?
hur ser dom ut ? xD
Har du haft vattkoppor?
jaa ofc
Har du någon gång testat karate?
Nej =P

Vilken mobilringsignal?
higher med erik grönwall <3<33

Minimorötter eller pommes frites?
Pommes xD
Första sporten du gick på?
fotboll ?

Vad längtar du efter mest just nu?

Frankrike , min underbara kompisar & min mobbade mob xD 

När åt du senast en fiskbulle?
de kommer ja inte ihåg ... =P
Vad drömde du inatt?
Snöbollskrig ' xD <3
Vilken tv-serie är bäst?
Bonde söker fru xD not =P men kanske NCIS ? <3 
Kan du gå ner i spagat?
nä , men nästan ! =] *stolt*
Vad åt du senast?
lunch =) 
Höga eller låga strumpor?
Låga
Vad är du mest rädd för i hela världen?
öö , att världen ska gå under ? "/
Har du varit kär i en kändis?
kanske de du .. xD 

Läser du på baksidan av mjölkpaketen? 
kanske ngn gång ibland xD
Röd, grön, blå eller gul mjölk?
vit såklart ! <3 
Vad har du för färg på ditt påslakan?
lila prickar =P
Vad ska du döpa dina barn till?
har inte tänkt på de direkt .. xD
Sommar eller snö?
både och , samtidigt xD nä sommar tror jag =P eller snö =]
Bikini eller baddräkt?
Bikini
Snyggaste läraren?
haha , inte eva iaf xD men om man måste säga ngn så danne (oseriöst xD)
Är du mörkrädd? 
nä , jag är rädd för ljus xD O.o

Har du någon gång haft på dig ett par kallingar?
nej ..

Riktig gran eller plastgran?
RIKTIG såklart !
Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt

Godaste drickan till frukosten?
OBUJ =P <3
Senaste lästa bok?
när de döda vaknar O.o fast den läser jag ju nu så , kattskorpor =D <3
Vem kramade du senast?
Mamma , eller pappa xD
Älskar du att sjunga?
Ja , fast bara när ja e ensam hemma , eller när ingen annan hör O.o

Vill du bli president? 
Nej "/
Har du spelat kille i en teater?
Japp , tror de
Duscha eller bada?
Duscha
Kan du ditt mobilnr utantill?
Ja , såklart =] <3
Har du tråkigt?
Ganska , lite tråkiga frågor bara xD

Har du gråtit i skolan nån gång?
Ja, det har hänt , i typ trean ?

Stockholm city, Metro eller .SE?
Metro ? tror jag ..

Hur tar du dig till skolan?
Jag går , om jag inte får skjuts =P

Har du någonsin sminkat dig som punkare?
nepp

Använder du långkallingar?
nej .. typ aldrig xD

Är du höjdrädd?
Nejj xD 

Vilket land vill du åka till?
Frankrike (igen xD) 
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
clara , den lilla söta busungen =] <3
Vad ska du göra NU?
äta middag xD

 

och till sist , en liten bild på mig xD


lite mobbad , men de är ju jag så den passar xD

PUSS ♥ /H

som inte gillar frågor -.-'


Kommentarer
Postat av: Malin

Skulle jag få skriva av vissa av dina frågor och skriva egna svar???

2009-12-19 @ 22:17:31
Postat av: H

Men om du inte gillar frågor, vrf svarar du på dom? :p

2009-12-21 @ 18:49:57
URL: http://itsoundsdumb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0