Söndag '

Idag är det söndag , alltså fyra dagar efter julafton =D fick ganska mycket saker , så jag orkar inte lägga upp massa bilder på det xD eller kanske gör det sen =] <3
Har precis ätit , blev lite julskinka på julknäcke xD mumsigt =D <3 och gröt också då =] <3 sen ska vi spela jägersro =) efter det kommer farmor =P <3
I torsdags så var ju julafton =D <3<3 då så hade vi lite julklappsöppning in the morning och sen så skulle vi till famor o käka jullunch =D det va gott , flrutom att farmor hade gjort någon grön sak , som hon sa att det "bara var grönsaker" ,  fast jag smakade inte den då , men den såg himla äcklig ut "/ men efter det så gick vi ner och spelade lite pingis (jag va inte me då heller , pallade inte xD) och efter det så kollade vi kalle anka =D xD <3 när kalle anka va slut så åkte vi till oss (vi skulle egentligen gå , men mamma mådde inte så bra "/ ) och hos oss så hade vi först 'hundraklappen' , = alla köper en julklapp för hundra spänn , och sen så slår man en tärning och om man får en fyra (man måste inte ha en fyror , men vi körde med det iår =D) så får man ta ett paket , och när det inte finns några paket på bordet så får man ta av varnadra , men det e kul =] <3 och efeter det så hade vi julklappsöppning (det va typ hundrajulklappar ! eller åtminstinde 50 xD) men efter det , och det tog typ 2 timmar ! xD så åt vi gröt =] <3 och sen körde vi body balance (jag & emelie , och jocke & pappa , asså jag körde med emelie o jocke me pappa) det va askul ! för asså pappa o jocke e inte direkt så smidiga , om man säger så xD sen så åkte dom hem (inte emelie , hon skulle sova över xD) och den som körde jocke , tina o pelle hade en röd turban xD och dom typ flög över ett fartgupp , för han såg de inte xD (jocke berättade det dagen efter xD)jag och emelie kollade på bodyguard , fast vi var för trötta för att fatta någonting xD men den va bra <3
Dagen efter skulle vi till hansons o äta kalkon , monika (farmors syster) hade tagit med sig brysselkål i apelsinjuice -.-' uäk =S jag tog ingen xD vi spelade picntanary då (hade inte me body balancet xD) och det gick sämst för jocke o pappa , dom slutade på noll poäng xD
I grå (lördag) så spelade jag sims 3 destination världen hela dan xD fast lite efter fyra gick vi till farmor , och åt middag där med hanssons , och sen så körde vi pingis igen (jag släckte varje gång jocke skulle "slå" xD) och sen så körde jocke body balance xD

Idag så har jag tyop inte gjort någonting , hade tänkt vara med hanna , men hon va hos sin farmor och farfar -.-' xD <3 men vi ska typ vara någon annan dag istället =] <3 btw , e ganska glad idag =D <3

 

PPP ♥ /h.
som ska spela jägersro sen =] och som har på sig sina nya SSS =D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0