Torsdag , fredag , lördag , söndag , måndag & tisdag =D <3

Har inte skrivit på typ en vecka xD men ska skriva nu iaf =D <3

I torsdags så ... em , kommer inte ihåg vad vi gjorde då , men jag va i skolan då iaf xD vi hade språk och gympa då (har vi typ alla torsdagar xD) och matte då -.-' danne va sjuk då , tror jag xD 
I fredags så var danne också sjuk xD HAHA ! XD sen så hade vi bild sista lektionen , och då så sa maria att vi skulle gå över skolgården istället för vi vaktmästarn , för någon hade typ sparkat sönder den dörren =P då började jag och simon (o) garva xD sen typ började marse också xD men det va en fett skön lektion =] satt o garva åt simon (o) xP
I lördags var det teater <3<3<3<3<3<3 lite överdrivet många hjärtan , men det va kul på teatern , som ni kanske fattade xD <3 efter teatern så gick jag , hanna & hanna (hahah xD alltså hasselqvist och dacke =P) till centrum (jag och hanna h skulle dit och köpa julklappar , o dacke vet jag inte xD) men då så gick vi in på coop , för dacke skulle köpa något för 6kr. Hon köpte en kexchoklad xD Men sen så gick vi till snabbkassan , fast ingen av oss visste typ hur man skulle göra xD haha =P men det gick , till slut xD <3 sen så gick vi till torget , där typ martin stenmark uppträdde O.o så vi stod och kolla på honom ett tag (skulle egentligen lägga upp några bilder , men har glömt bort hur man laddar ner från mobilen xD) <3 sen när han hade uppträtt klart (xD) så ställde jag och hanna h i kön för att köpa en skiva =D dacke skulle typ gå hem ='( <3 vi hade alltså askul i lördags XD fast vi köpte inga julklappar =P På kvällen så skulle vi till en som jag har gått på samma dagis som , Sofia. Hennes föräldrar hade gift sig. Men det va typ några andra där också , som hade gått på äpplet (mitt dagis xD <3<3) och två andra (alltså barn xD) =P vi satt och kollade på tv och typ snacka xD <3 men det va kul =D <3
I söndags så var jag astrött , hade gått och lagt mig ganska sent på lördagen , ville egentligen bara ligga o slappa hela dan , men vi skulle gå på julkonsert i blå hallen "/ =P men den va inte såå tråkig som jag hade trott xD efter den så träffade vi (jag, mamma , pappa , farmor & tina) emelie , jocke & pelle på en resturang som vi åt på förra året också efter julkonserten xD dom har jättegod mat där <3 fast kommer inte ihåg vad den hette xD jag åt carbonara (pasta) som var sjuktgod <3 fast jag orkade typ bara äta halva xD men blir fett mätt av pasta juh xD <3 på kvällen så kollade vi på parlamentet (<3) och playa del sol (xD)
Igår (måndag) så var det skola , orkade knappt gå opp på morgonen xD "/ skulle inte prata med danne då , men jag var jätteflummig då så jag glömde bort det xD  men det va kul då =P <3
Idag så skulle jag inte heller prata med danne , lyckades nästan med det xD när det var typ tjuge mnuter kvar på rasten så typ sa jag en sak till honom =( men imorrn så ska jag inte prata med honom !!!! har lovat mig själv det nu xD men sen så har vi haft matte , språk , svenska , konstvisning (grupperna skulle berätta om sina konstarbeten inför klassen "/) mat , rast och läsning , fast jag läste inte då jobbade med svenskan då istället xD

Idag har jag också dans , sista innan uppvisningen =S har uppvisning i helgen "/ =D <3 lite pirrigt , fast inte så mycket =P marre var fett nervös xD men det kommer gå bra murre <3 ska vara med båda dagarna iår =D <3 fast med fredagsdansen , alltså danslinjen =] <3 men det kommer bli fett kul =D <3

 

PP ♥

///Hanna
som hatar danne & som ska handla julklappar på torsdag , istället för idag , med hanna (h xD) =] <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag hade också tänkt att köpa paket i morgon :)

2009-12-02 @ 15:15:03
Postat av: Hehe?

Hata inte Danne :( Har är ju rolig och har humor.

2009-12-04 @ 19:54:34
Postat av: Hanna

Men ... han va elak ju xD <3

2009-12-07 @ 15:26:44
URL: http://greenbananas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0