Veckan ? <3

Nu har det gått en vecka igen sen jag skrev xD men ska skriva ett låångt inlägg idag =P <3

I onsdags så kommer jag inte ihåg vad vi gjorde xD jag glömmer bort typ allting XD
I torsdags så tog alla svininfluensa spruta , fast inte marre , julia , hakim , samuel och jag xD marre , julia och hakim hade redan tagit , samuel vet jag inte (xD) och jag hade dansuppvisning (=D) i helgen så jag skulle inte ta =P men sen så hade språk  och gympa xD precis som förra veckan =P <3
I fredags så gjorde vi typ skulpturer med tidningspapper och tapetklister =D det va fett kul att hålla på med tapetklistret xD men först så tog man lite tidningspapper och knögglade ihop det till någonting och tejpade ihop den/det (asså så att den itne skulle gå typ sönder =P) och sen så tog man tapetklister (xD) så lite annat tidningspapper och satte det på figuren =] <3 men det va fett kul 8) <3 på kvällen så kollade jag på idol =P det va bra , förutom att tove åkte ut ='( kanske inte kollar på finalen , om jag gör det så kommer jag inte kolla på calle iaf =@ men erik e bra <3<3 juste , bästa bagge citatet : " var fan e min bomb ?! " haha , asgarvar åt det typ varje gång xD <3 kommer inte ihåg om vi gjorde något mer då =P <3
I lördags så hade jag dansuppvisning <3<3<3<3<3<3 och det va askul xD fast jag gjorde fel på en av mina danser , men det gör inget <3 men vi hade jätte kul , och satt och skrek ganska mycket =] <3 och mellan föreställningarna så busringde vi till några st xD fast det va bara en som svarade då xD men de va kul <3 på kvällen åt farmor hos oss <3
I söndags så hade jag också dansuppvisning , fast bara med danslinje dansen <3<3<3 men det gick jättebra också , då skrek vi asmycket xD fast då var inte alla i tisdagsgruppen där , bara dom som dansar två gånger i veckan <3 men det gick bra då också , fast båda dagarna var det jättetrångt på finalen =P <3

Idag så hade jag jätteont i halsen och var jättehes imorse xD fast jag är inte hes längre men har fortfarande ont i halsen =P vi hade matte , svenska , läsning och geografi idag , slöjdvikarien va sjuk så vi fick sitta i andra klassrum =P och gissa vilket malin , jag och marre fick sitta i ? dannes , ofc -.-' <3 fast vi hade ganska kul , vi försöker att få danne att säga sirr mellannamn xD vet itne varför , men det är kul att veta =P <3 men han ska säga det imorrn <3 Tappade min mobil idag också =( så nu har jag min gamla som det inte går att spela upp låtar på "/ men jag kommer typ antingen att få en ny , eller så kommer vi typ skicka inte den på lagning xD =D <3<3 har redan börjat sakna min förra "/ <3 eller alltså den som gick sönder xD <3

Imorrn är det ingen dans =( det är det enda sorgliga med att det va dansuppvisning i går och iförrgår "/ <3 och att jag inte kommer träffa dom i min dansgrupp förrän i februari ='( <3<3<3<3

PPPA ♥

(pusspuss på alla <3)

 

///Hanna

som gömde Dannes sko förut , och har inte tagit fram den =P haha , tänk om han inte hittar sin sko ? xD <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Han kommer inte hitta skon tror jag.

2009-12-07 @ 15:58:36
Postat av: Malin

Det var synd att Tove åkte. Men om hon släpper ut en skiva så kommer jag köpa den.

2009-12-07 @ 16:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0