Fredag ? =P

Igår så var det nationella läsdagen , så vi läste typ hela dagen xD fast vi hade matte och engelska då -.-' booring =P nä men de va ganska kul , skönt att typ inte ha några lektioner .
Idag så hade vi matte , svenska , läsning (nis är fortfarande sjuk så de va ingen musik idag heller :S). Mal o Marr blev osams idag ,, ='( vi prata om de på rasten , me Danne då , och sen så ringde det in o då sa han att vi skulle prata om det efter skolan i hans klassrum, så då gick vi dit när vi slutat . Fast vi slutar 10 min före femmorna så vi fick vänta lite utanför hans klassrum . Men sen satt vi och prata i typ 40 min sen så fick jag och Jul gå ut så dom fick prata själva , men när vi/dom pratat färdigt så var alla vänner =D tror jag ... =P dom sa det iaf =] jag och Jul satt o smsade när vi satt inne i Dannes klassrum xD <3 och så hade Danne gjort massa olika saker med armarna som vi typ gjorde en dans av xD som vi visade honom sen då =P Typ precis innan vi skulle gå så gav jag en tom halstablettsask till honom xD
Ikväll ska ja till Jul <3 egentligen skulle vi (asså , ebba , malin , mal , clara , cilia mm) till badhuset först , men jag har dans typ då så ja ska inte me på det =( o Marre kunde inte komma alls ='( men de ska bli kul iaf =D längtar redan ;) <3

PP ♥

 

///Hanna

som egentligen borde stänga av datorn nu o gå till dansen ... och som älskar alla sina kompisar , vare sig dom bråkar me varandra eller inte <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Det var roligt på Julias fest :D

2009-11-14 @ 20:46:58
Postat av: Malin/Mal/Becka

Om du har problem med var dina inlägg om vad dom ska heta så kan jag ge dig ett tips och det är att det kan stå det som texten handlar om eller något i texten.

2009-11-14 @ 22:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0