Fredag ... =p

Har inte skrivit på ett litet tag , menmen ... "/ <33
I onsdags så kommer jag inte ihåg vad vi gjorde xd men kul hade vi nog =P hade ridning då också =)
I torsdags så .... kommer jag inte heller ihåg vad vi gjorde xD men vi hade språk då , franskaförhör O.o det gick bra =] man fick skriva på tavlan (wow -.-'). Vi hade nog gasnka kul då också =P
Idag kommer jag ihåg vad vi har gjort ! (hoppas jag ;P) men vi var i grupperna idag ( = dannes klassrum xD) och jag mobbade Danne då =) fast kanske inte såå mycket då , var lite snäll mot honom xd Var iaf inte lika elak som jag brukar xD tror jag ... 8] sen var det rast , geografi (ingen kör , för dom som går på den , för nis e sjuk =?) , svenska , mat , rast och svenska. Gjorde brobrobreja på långrasten xD lite kul =D <33
Har dans idag <3 yey =D <3 heartache on the dancefloor dansar vi till =] med janet leon alltså xd <3
Ska nog hinna skriva i helgen osså =p <3
Ha en kul helg nu alla <33  

PÖSSPÖSS ♥

 

///Hanna

som inte gillar danne , för att han hade på sig skoskydd idag :@
& som saknar sin lilla flurre <33


Kommentarer
Postat av: Mal

Gillar fredagar <3

2009-11-14 @ 20:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0