Helg idag , skola imorrn =S

Längtar inte till imorrn iaf =S eller jo , jag saknar alla kompisar , men inte själva skolan -.-'
Igår (lördag xD) hade jag först teater =D där körde vi först igenom typ två scener (eller en xD), fast bara fam. & personalen =P spökena var uppe i spegelrummet med helena och sjöng =) sen fick vi i fam. gå upp och sjunga =] vi sjöng famlijens semestersång & famlijens rap xD personalen hann inte sjunga "/ men hanna dacke är ju bara bäst som alexi xD <3 typ lite läskig (fast jag höll på att börja asgarva xD) =p <3 när teatern va slut så var jag mamma pappa & hanna och kollade på Cats =] <3 den va jättebra =D <3 jag och hanna köpte varsin tröja (hade på mig min idag xD =P <3 efter den åkte vi hem och åt varma mackor xD <3 btw , varma macka med banan & ost är inte gott -.-'
Idag , så var jag ganska trött xD men jag och mamma var hos mina kusiner , truls fyllde år =P ganska tråkig var det -.-' sen har jag inte gjort så mycket mer xD , met kollat tv och nu så smsar jag med Murre =] <33

PK ♥

///Hanna
som har ganska tråkigt ... =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0