Idag ? =]

Och igår då xD kommer inte ihåg vad vi gjorde igår , förutom att vi mobba Danne =D och att han fortfarande har på sig skoskydd :@
Idag hade vi franska , matte (suger) , svenska/geografi (xD) , engelska och mat och rast då , men jag tror itne vi hade något mer ... *tänker*
Men vi hann mobba danne första rasten (han går in när vi går ut -.-' =(   ) och då följde vi efter honom upp till lärarrummet och när han hade gått in så knackade jag sen ställde jag och marre bakom dörren (mii ställde sig en liten bit därifrån xD) men först så öppnade någon dörren och sen stängde dom igen , men sen öppnade någon igen (danne) och gick runt dörren så att han såg oss. Sen sa han typ : Om ni knackar på dörren så vill ni nåt , annars får ni inte knacka. Jag bah : men vi ville ju nåt , mobba dig xD. Han : Ja, men det räknas inte. Jag : jo det gör det. Han : nej . Jag : är det ditt problem ? Han : nej ,det är ditt problem. Jag : Varför bryr du dig då ? Han : *suck* Gå ut nu. Jag : Nej . Han : Jo . Jag : Nej . Sen kommer jag itne ihåg vad han sa mer , han sa någonting i mitten också (jag me då xD) och så började vi typ bråka lite xD men sen så stängde vi dörren till personalrummet , och satt inne på rasten xD ofc =] <3 men det va fett kul =P <3
Efter skolan så stannade jag och marre kvar (gömde hans skor innan vi gick ut xD) och mobbade honom ute på skolgården , för han och hans klass körde burken =P vi pratade om att det va någonting som vi itne hade fattat på engelskan , sen sa jag typ : Alla blir aldrig smarta . (lite konstig mening menmen) Sen så typ klappa jag Danne på axeln (för er som inte fattar varför jag gjorde det , så var det för att han inte är särskilt smart Xd och kommer heller aldrig bli det =P) men det va också kul =]
Har nog inte gjort så mycket mer idag ... =P Har dans sen , bara typ fyra eller tre gånger kvar till uppvisningen ! =S =] <3

PUSSPUSSPUSSPUSSPUSS

///Hanna
som är glad idag (för alla som inte har märkt det xD)
& som fortfarande gillar att mobba Danne (som egentligen heter Grisen/Korky/Problembarn'/Pinky ,  välj själv =P <3)


Kommentarer
Postat av: Becka

Jag tycker nog Pinky. Tycker att det var roligt.

2009-11-14 @ 20:52:24
Postat av: Maal

Vi hade spanska prov hoppas att jag slipper att göra om provet ¨

~

2009-11-14 @ 20:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0