Kvarnberga =] <3

Idag vid typ halv sju ska vi (och typ resten av klassen xD) till kvarnberga =D dom ska typ prata om skolan där xD men de ska bli kul ? =P <3 idag har vi haft gympa , matte , svenska , språk , rast x2 , mat och läsning =P lite konstig ordning menmen xD skulle inte prata med danne idag , fast han klämde mig fot i en dörr , eller alltså inte i själva dörren , men mellan dörren till kopieringsrummet och väggen xD men då så gick jag och marre ut , lite senare gick vi in igen , och då var danne på väg upp till personalrummet (för att dricka kaffe och se på när alla plågade barn måste vara ute :@ ) och då så sa jag att jag hade jätteont i min fot för att han klämde den i dörren xD men ska inte prata med honom imorrn istället =] <3

Igår så kommer jag inte ihåg vad vi gjorde xD hade ridning då iaf =) "/ <3
Har bytt låtar också =D blev selena gomez den här gången =] <3<3

Men nu så ska jag spela lite sims xD

 

PP ♥

///Hanna
som .. inte vet vad hon ska skriva här xD <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tror att jag ska välja Bild & form :D

2009-11-21 @ 18:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0