Onsdag '

I måndags så ... hade vi matte ? xD och askul , tror jag ? =P <3 o så va danne sjuk "/ rätt åt honom ! <3
I tisdags så hade jag dans , näst sista gången innan uppvisningen "/ =S btw , den är inte nästa helg , bara så att alla vet , den e ... öh .. lite senare xD men kom inte o kolla , för våran dans e liite knäpp , o ja står typ längst fram (i början) "/ =] <3 men de va kul =D sen hade vi matte , språk, engelska , mat , rast (haha, bara sånna saker som vi har typ varje tisdag xD) och några andra lektioner , då =P <3 danne va sjuk då också (mihihihi xD)


Idag så var det kul , va astrött imorse , o när jag gick till skolan. Men sen när jag kom till skolan blev jag asflummig xD spec på gympalektionen (vi hade racketblabla, körde badminton hela lektionen xd <3) XD <3 sen har vi haft matte , öm , läsning , gympa , mat , rast och geografi -.-' vi kollade på någon film om öken (joars skämt : "vi ska kolla på en film om öken , snacka om öken" xD tyckte först det va ganska dåligt , men sen så började jag asgrava åt det , typ en timme efter xD <3). På andra rasten så satt jag med muddmudd och den övermobbade muppen jojje (madde & joar) utanför musiken =P joar bah : nu är det dags för maddes och hannas talkshow , där dom ska prata om floommingtown och svininfluensan , men först floommingtown. Fast vi hann inte till svininfluensan , för vi snacka om massa andra saker istället (hela tiden med värsta knäppa dialekten xD <3) =P va hade askul xD iaf jag <3 juste ska typ ignorera danne hela veckan xD ja gick typ förbi honom i matsalen , sen så skulle han typ precis säga hej , o då gick ja därifrån xD haha , den mobbade grisen xD <3
Har ridning sen <3

 

PPPPPPPPP ♥

 

///Hanna

som lyssnar på musik och som tycker de e askul att ignorera danne xD haha =] <3<3


Kommentarer
Postat av: M

Så går det om man är uppe till 2 på natten Hanna, man blir trött :P xD

2009-11-25 @ 15:02:45
Postat av: Malin

Det var roligt på jumpan när vi spelade badminton.

2009-11-25 @ 15:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0