Onsdag

Idag har jag inte gjort så mycket . Inte mobabt Danne så mycket , bara lite på lunchen och på morgonen <3 han har fortfarande på sig skoskydd och det hatar jag honom för xD <3
Sen (snart xD) så ska jag på ridning , vi ska hoppa bana O.o kommer typ få Goldie <3 ska bli kul =]
Kommer inte på något mer att skriva ? .. kan väl berätta att jag har läxförhör på franskan imorrn , och att jag ska redovisa en sak som jag inte ens har gjort xD på engelskan alltså ,, om någon högtid "/ fast jag har itne gjort den då , hade glömt bort den =P men det ska nog gå bra ändå , får kladda ner något innan ,, om jag hinner det xD
Juste har rivit mig på armen också =P gjorde lite ont imorse , men inte längre =]
Ha det häst xD <3

PP ♥

///Hanna
som inte gillar skoskydd -.-'

Kommentarer
Postat av: Mal

Skoskydden :(

2009-11-14 @ 20:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0