Peter Pan <3

btw , det här inlägget har inget med peter pan att göra , men ville bara skriva det x) <3

Idag så mådde jag liite bättre , så jag gick till skolan =] det gick bra på franskan imorse (hade inte så ont i huvudet då ;P) vi lärde oss massa färger xD det va kuul =P efter det gick vi tillbaka till skolan , och hade matte ? sen rast , svenska ? och läsning fast jag jobbade med svenskan då xD och så "målade" malin s mina naglar =P egnetligen tog vi marre tuchpenner och ritade på mina naglar xD fast det gick bort när jaf tvätta händerna innan lunchen , btw varför måste vi tvätta händerna innan lunchen ? visst , man kan få svininfluensa , men ärligt , jaf tror inte någon i skolan går och plockar mat med händerna xD eller står och petar i någon annas mat helle =p och om man e sjuk, så stannar man ju hemma , right ? så egentligen är det ganska onödigt , tycker jag =] (det var va min förklarning om varför vi borde slippa tvätta händerna innan maten , om ni inte fattade det xD <3) men danne hade inte på sig skoskydd idag ! =D <3 *överlycklig* xD så jag gömde hans skor , ofc xD men först när han kom in i matsalen , så räckte jag ut tungan åt honom (jag vet , lite barnsligt , menmen ;P )men sen så såg jag att han inte hade på sig skoskydd , och då jag bara : Yey ! så att typ han hörde xD sen gick jag och malin b ut och gömde hans skor , fast hon tog fram dom sen "/ <3 efter rasten , som vi flummade lite på xD , så var det engelska -.-' ingen jobbade så då gav hon alla ett papper som man skulle göra klart , och när man gjort klart det så fick man gå hem "/ jag o malin s blev klara först xD så då gick vi ut på skolgården (danne va ute) och så sa malin : danne , vad betyder i dont know ? han typ bara log och vände sig bort , och då gick vi till den sidan , och då vände han sig tillbaka och mot oss sen då xD men sen när vi skulle gå så sa jag först ganska lågt : hejdå pinky . Malin bara : högre . Då typ skrek jag : hejdå pinky xD fast pinky vände sig bara om och kollade på oss =P <3
Idag har jag dans , fast jag ska bara kolla , eftersom att jag va sjuk igår "/ <3


PP ♥

 

///Hanna

som kommer att få sitta o kolla på i 1 timme och 1 kvart när hennes kompisar dansar "/  & som äntligen ska få träffa sötaste ellen <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Heheh vi hade det lite roligt i slutet av skoldagen xD

2009-11-17 @ 21:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0