Sjuk =(

Japp , idag är jag lite sjuk =( gick hem från skolan vid typ elva =S alltså fick jag laga lunch själv ;) men jag hade ont i huvudet , ont i magen och var ganska varm "/ hade inte feber , men har fortfarande lite ont i huvudet och magen "/ kanske itne kommer till skolan imorrn =S vet inte än ... <3
Men innan jag gick hade vi matte (började med statistik idag , ganska lätt xD) , samling , och så gick jag när vi precis hade haft svenska och skulle ha läsning ... "/
Men förutom att jag är lite sjuk och så har det varit en ganska bra dag , vi var i korridoren på rasten , fast inte dom sista fem min för då gick vi ut xD alltså jag , marre och mii <3<3 malin är fortfarande sjuk =( krya på dig gmn <3

KK ♥

 

///Hanna

som ska äta nu , och som inte hann mobba danne idag ='( snyft =(


Kommentarer
Postat av: Malin/Mal/Becka

Tråkigt att du gick hem :(

2009-11-17 @ 21:47:10
Postat av: Malin

Det är inte roligt att vara sjuk :(

2009-11-21 @ 18:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0