tisdag ? xD

Hände inte så mycket idag , satte på mig Dannes skor xD asså dom guldiga =p Höll på att typ ramla när jag gick xd Dom va typ asstora ju ! =) men de va fett kul ,, =P <3 Fast han va inte ute på rasten , så ja kunde inte mobba honom "/ btw , han är verkligen blind ! Han märkte inget när ja tog typ halstabletter xD <3 o jag tog typ 7 st =p
Började i mattestegen idag på matten -.-' steg 9 O.o sen hade vi engelska , läsning o svenska . Och språk då xd Behövde inte stressa imorse =D asså när ja skulle gå till Clara =p <3 Juste Eva körde ut mig Marre o Ebba idag på rasten xD "/ vi satt o typ vänta på Danne , sen gick vi in igen (fast en liten stund senare då) me Malin S ofc också =p
Har dans sen <333 Och Malin S har fotboll =] <3 haha xD har inget mer att skriva , men kanske lägger in några bilder imorrn ... men bara kanske ,, =p

KRAMIS ♥

 

///Hanna

som har städat sitt skrivbord idag =p *var det grönt ?* xD


Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe det var roligt när du tog Dannes skor jag när vi söljde honnom. Jag har fotboll idag :P:D

2009-11-03 @ 16:10:21
Postat av: Malin

Hoppas att du lägger in bilder. Jag gillar bloggar som har lite bilder.

2009-11-03 @ 22:20:46
Postat av: H

Poor Danne xD

2009-11-05 @ 17:04:58
URL: http://itsoundsdumb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0