25/10 - 09 xD

kom inte på någon bra rubrik , så den fick bli sådär xD men idahh så var ja me Clara o Cilia , vi hade liite kul' =P eller ganska mycket xD ska vara med Cilia imorrn också , inte Clara =( hon ska till cyypern , lyckosten =/ men ha det bra där Clara , ja kommer sakna dig <3
det är ju vintertid nu eller vad det nu heter , men Clara hade glömt bort det , så hon kom typ kl tio xD jag bah : Clara , du vet väl att det är vintertid nu ?" jag satt typ och åt frukost , så knackade det på dörren sen så öppnade mamma och sen så stod Clara där , blev liite förvånad xD men det gjorde inget ,, =) jag ringde till Cilia o sa att hon kunde komma när hon var klar o så sa jag att Clara redan va här =P men hon kom vid tjugo i elva ? tror jag ? ,, =]
har inte hänt så mycket mer idag , juste bytte låtar igår , nu är det bara låtar me cascada =] typ mina favvolåtar av hennes låtar ? okej , det där lät lite konstigt ... ? Aja , några bar låtar , enligt mig , av Cascada . Kanske byter snart igen ;)
Lovar att jag ska börja lägga upp lite bilder snart , ska bara hinna ta några xD

pösspöss' ♥

 

///Hanna

som fortfarande längtar till på tisdahh <33


Kommentarer
Postat av: Malin

Lyckos Clara att få åka till Cypern.

2009-11-03 @ 22:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0