... =]

Emm , ja ... Kom itne på någon bra rubrik , så det får se ut sådär nu xD Idag har det väl inte direkt hänt så mycket nytt , vi hade matte på morgonen (just då man bara vill sova så ska man räkna matte ?! TORTYR!!) , sen musik =) Asså jag Ebba o Malin (S) har skrivit värsta skönaste låten xD Men det var Ebbas idé från början då , men den är ändå fett bäst =] ;P Efter det var det rast Jag kommer inte ihåg vad vi gjorde på rasten :S kanske har drabbats av minnesförlust ... :/ Sen hade vi någon undersökning om hur man mådde, typ . Fatta inte riktigt varför vi skulle göra den .. Men hon som kom dit o gjorde underslkningen med oss va typ arab xD (Simon har smittat mig o.O) Nä men hon va iaf inte svenne ;P Men det gick väl bra , jag o Marre blev klara typ samtidigt xD sen hade vi läsning/svenska (om man inte var klar med uppgift nio så skulle man göra klart den) fast man fick spela kort osså =) Till lunch fick vi grillad kyckling (som smaka skit) och ris (som smaka typ likadant) och några potatisbitar som va ganska goda =P sen hade vi rast , o då va jag me på tjuv o polis (ja va tjuv). Och till sist svenska, uppgift tio började vi med idag, alltså typ sista uppgiften ! =) Äntligen !!

Annars har det väl varit en bra dag , kände mig bara lite glad när jag gick hem =]

PK till alla sötungar därute ♥ <3

///Hanna


Kommentarer
Postat av: Malin

Vår låt var faktiskt bra :P

2009-10-16 @ 14:29:25
Postat av: H

Haha! <3

2009-10-17 @ 15:54:12
URL: http://itsoundsdumb.blogg.se/
Postat av: Ma

Fin rubrk :P

2009-11-03 @ 22:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0