förlåt för att jag inte skrivit ..

.. men jag har varit lite sjuk , så jag har lixom glömt bort =S och så orkade jag inte igår , för jag låg och kollade på tv hela dan och hade jätteont i huvudet =( men känner mig lite bättre idag iaf =)
I måndags var jag med Cilia , vi hade jättekul =D vi åt billys till lunch , och eftersom att man är världens bästa kock så misslyckades jag med det xD dom höll typ på att sprängas när vi värmde dom xD men det gjorde dom inte (som tur var , för jag är inge bra på att städa heller XD).
Jag skulle varit med Cilia i tisdags också (från början egentligen med Hanna , men hon va sjuk =( <33 hoppas du mår bättre gmn <3) , men jag hade ont i huvudet så jag ringde och sa att jag var typ sjuk (satt och hosta också , typ hela tiden), sen hade jag jättetråkit hela dan , eftersom att jag inte orkade göra något annat än att kolla på tv. Kollade på två filmer också , Love actually & Mamma mia! , så igår åkte jag och mamma ner till centrum och hyrde typ fyra filmer till idag =P har kollat på två (kollade på en igårkväll) så nu har jag två kvar.
Men som ni har fattat så tcker jag att det är jättetråkit att vara sjuk , speciellt på lovet ... =/ kan inte bestämma mig om jag ska gå på ridningen idag heller ... =? ska nog det iaf , annars kommer jag att tråka ihjäl här hemma xD

Åhh , längtar tills ja får träffa kompisarna ='( <33 men inte till skolan =S ;]

PP ♥

///Hanna
som har ont i huvudet, hosta o ska kolla på film xD 

Kommentarer
Postat av: Malin

Är lite sjuk nu, men jag ska gå till skolan ändå. Är bara lite förskyld.

2009-11-01 @ 19:39:40
Postat av: ...

Skriver inte heller ibland på ett tag.

2009-11-02 @ 17:22:44
Postat av: Em

Billys :D <3

2009-11-02 @ 17:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0