Fredagsmys xD

Dom ljög inte , det va typ en "fest" idag. Med treorna o sexåringarna -.-' Jättekul. Fast det va gasnka kul iaf, ja o Julia gömde våra masker under någon typ bänk i pavven (där "festen" va). Vi slutar ju tio över ett , så vi var bara där i en halvtimma.
Mobbade inte Danne så mycket idag , tyvär =[ Men jag gömde hans skor två gånger ! Första gången efter lunchen , och andra gången (också efter lunchen) så hjälpte jag o Marre honom att bära ner typ festisar till gympasalen (han hade inte orkat bära alla själv xD) och sen skulle han lämna en vagn o då gömde jag dom igen , fast det va Marre som kom på att jag kunde göra de igen =P men jag hann inte hitta något bra gömställe så jag tog ett jättelätt xD som vanligt =] men sen så mobbade jag honom lite , ofc xD
Hannas föreställning igår var asbra =] träffade Rebecka där (en tjej från min dans xD) o sen så såg jag några andra som jag känner =P Men den va jättebra iaf =]
Snart har jag dans ! <3 Yey =P Så jag måste sluta nu, men jag skriver imorrn igen <3

PUSS ♥

 

///Hanna

som har lov nu <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Det var inte roligt att vara där.

2009-10-24 @ 16:18:52
Postat av: H

Haha men föreställningen var jäkligt rolig i alla fall. :) <33

2009-10-25 @ 12:39:59
URL: http://itsoundsdumb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0