HÖSTLOOOV ! =] <3

Japp nu e det höstlov <3 , skönt att slippa skolan ett litet tag ! =P men jag saknar redan kompisarna ='( <33
Klippte mig igår på sjödals salongen i hc , blev faktiskt väldigt nöjd =D förra gången ja klippte mig var typ innan sommarlovet xD
idag va det teater , vi körde igenom hela andra akten , yey =] fast Hanna Dacke va inte där =( (hon spelar Mr Alexi xD <3) så Dag fick vara alexi xD det va fett kul =P vi sjöng slutsången i slutet , sist gjorde vi någon lek där man skulle blunda och sen när man öppnade ögonen så skulle man kolla någon annan i ögonen , och om den kollade på en själv så dog man om den kollade på någon annan så typ överlevde man =P iaf lite till xD (jag vet , jag suger på att förklara xD) men det va kul =] Vann faktiskt en gång =>
Igår på idol åkte Nicklas ut =/ btw ; Tove o Erik äger alla på idol ! xD <33 o Rabih då =] <3
Har inget mer att skriva men här kommer några bilder från idag xD

lite miffade bilder då , det gick typ itne att vrida dom xD

 



lilla fjortis jag =] <3


okej , den här ser lite konstig ut me kameran , men den blev ganska bra ändå , tycker ja =P

PÖSS ♥

 

///Hanna

som saknar att mobba Danne , och som längtar till på tisadg <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Fina bilder :)

2009-10-25 @ 11:47:18
URL: http://summershadow.blogg.se/
Postat av: H

Dag: "Nu går vi till ditt rum." xD sötnos där <33 (du alltså, inte Dag xD)

2009-10-25 @ 12:32:48
URL: http://itsoundsdumb.blogg.se/
Postat av: Malin

sötaste hanna ;) <333

2009-10-30 @ 17:05:27
URL: http://coolasteebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0