jahapp ...

Förlåt för att jag inte skrev något igår , hann lixom inte ...
Idag , och igår, så var vi i grupperna (vi va med danne xD). Jag typ mobbade Danne hela onsdagen xD Fast han blev typ lite sur på lunchen , men det gick över sen =] hahah =P Men de va askul iaf =D Kommer inte ihåg vad vi gjorde mer igår, kommer bara ihåg det roliga xD Oc jag är mycket bättre på matte än honom ! =) Han kunde inte räkna ut 1,8 delat på 2 . Asså jag typ bad om hjälp och frågade honom det (fast jag hade redan räknat ut det) och han kom inte på vad det blev , fast han fattade att jag redan hade räknat ut det då ;D Han kom inte heller på vad 0,7 gånger 2 blev xD Men som vanligt var det askul att mobba honom , kommer bli tråkit imorrn för då kanske vi itne får sitta i hans klassrum ... =( Snyft' ='(
Men idag så mobbade jag inte honom lika mycket , hade inte lust =/ men det ska jag ta igen imorrn =) haha , Danne du är såå körd xD Ska fråga om Marre vill hjälpa mig =) och Malin S ofc =P Imorrn är det någon slags "fest" i skolan , då ska vi typ ha våra masker som vi gjorde i måndas =S =P Fast jag tror bara att dom drev med oss när dom sa det. Tror inte dom vill slösa pengar på det xD
Sen , vid åtta, ska Hannas (<3) pappa (öhh ...) eller mamma hämta mig sen ska jag åka till Södertörn (alla i skolan frågade varför jag skulle till södertörn vid typ åtta när jag sa det xD) och kolla på en föreställning (tror jag att det är iaf =S =] ) , som Hanna är med i ofc xD Det ska bli kul , måste bar hinna byta om först =P
Skulle faktiskt gärna fortsätta att berätta om när jag mobbar Danne o vad jag gjorde igår mm , men jag har itne så mycket mer att skriva =/ men lovar att jag ska skriva imorrn och berätta om min dag ;)

PP ♥

///Hanna
som gillar att mobba Danne xD


Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe vi hade det roligt :D

2009-10-22 @ 19:36:36
URL: http://summershadow.blogg.se/
Postat av: H

<33

2009-10-25 @ 12:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0