landstället =P <3

Igår (torsdag) åkte jag & pappa till vårat landställe. Skulle egentligen inte följt me , men kom på att jag kunde ta lite bilder där =) så jag följde med =D men det va jättekallt när vi kom dit (ofc) men pappa satte på typ alla element i hela huset och sen så åkte vi till affärn o handlade lite mat xD när vi handlat åkte vi till bylehamn och fotade (eller jag fotade , pappa gick och frös xP). När vi kom hem så var det ganska varmt inne (inte ute , iskallt ute =S). Pappa gick ut och fixade med massa saker , och jag satt inne och läste =P När pappa fixat klart gick vi ner till viken och fotade =) men eftersom att det var så kallt så gick vi hem ganska fort xD tog några bilder till och från viken också 8) sen hände det nog inte så mycket mer ... Jo , när vi skulle åka hem så stannade vi i Älmsta i typ en timme =P kollade på saker till mitt rum =D
Men nu är jag hemma iaf =) och här komemr några bilder =) :

















Har egentligen några fler som j skulle vilja lägga upp , men det blev lite för många då xD lägger upp resten imorrn =)

KRAMAR ♥

 

///Hanna

som saknar sina kompisar grymt mycket <33


Kommentarer
Postat av: Malin

Fina bilder :)

2009-10-31 @ 14:16:58
URL: http://summershadow.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gillar den sista bilden. Den är så grön och jag gillar grönt:P

2009-11-01 @ 19:37:49
Postat av: Mi

Den tredje bilden var lite spöklik.

2009-11-03 @ 22:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0