Lugna favoriter xD

Japp , nu har jag bytt musik (igen) och den här gången tog jag några lugna, bra låtar. Enligt mig iaf. Den första är från lejonkungen xD Det är Elton John som sjunger den ... Men jag kan skriva en liten lista med låtarna xD

1. Can You Feel The Love Tonight - Elton John
2. Every Time We Touch - Cascada
3. Bubbly - Colby Calliat
4. Were In Heaven - DJ Sammy
5. We Are The Wörld - Usa For Africa
6. Never Been Here Before - Jennifer Brown
7. Viva La Vida - Coldplay

Ja , annars var det ju måndag idag. Dennis är typ "sjuk" så vi fick sitta i klassrummet på slöjden, och då fick vi sluta tio i istället för kvart över xD Idag hade vi matte , öhh , bild med fadder barnen (man skulle göra en mask till på fredag, jag o Marre gjorde likadana xD) läsning tror jag , mat , rast , svenska och sen skulle det ju ha varit slöjd.

Btw , va inte lika glad idag :( Vet itne varför :/

ΚRΛΜ ♥

///Hanna


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej gums =) <3

va fiin din blogg är ' <3333

2009-10-20 @ 13:55:29
URL: http://coolasteebruden.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilka bra låtar :) <3

2009-10-22 @ 15:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0