Snart helg ! =]

Hade franska idag , lärarn hade blivit frisk. Och det gick väl bra , vi fick tillbaka förrförra läxförhör xD jag fick bra ett enda fel =P Jag och några andra kom kl nio , alltså fem min försent. Matte hade vi idag osså, och svenska (uppgift nio fortfarande). Engelska också , lite flummig lektion som vanligt. Tacos fick vi till lunch , gott =P fast jag fick ett "litet" skrattanfall så jag höll på att spotta ut allt (inte så trevligt menmen), fast jag gjorde inte de då. Men ingen märkte mitt lilla skrattanfall så det gjorde inget xD Sen var det råd, stormöte så lilla Murre följde med mig till dom läskiga människorna i elevrådet =D okej , dom kanske inte är så läskiga då men ändå ;P Och när vi kom tillbaka till klassrummet fick jag ett till skrattanfall , för Malin (S) hade ritat en bild och på den såg det ut som om typ massa träd flög , så då visade jag den för Malin (B) och hon fick också ett skrattanfall, fast kanske lite allvarligare xD och så hade vi klassråd , och ea ( på ean gjorde Malin lite på sin roliga bild och jag började skratta, men jag blev klar med min iaf, och Malin säger att det ser ut som om det är en blåval , men det är faktiskt en ö !!!) sen hade vi gympa. Vi körde borgen på gympan idag och jag och Malin (B) stod bakom en stor blå matta (alla som har varit med på en av våra gympalektioner vet hur) ända tills det var typ fem min kvar tills vi skulle plocka undan. Efter gympan kom jag på att jag hade glömt min mobil i klassrummet , så Marre gick med mig till klassrummet för att hämta den. Och när vi kom dit så var det inte låst så jag öppnade dörren, för jag trodde att det typ bara var Maria därinne, och där inne satt typ asmånga lärare. Jag bah :"Öhh ... hej ... jag har öhh glömt min mobil ..." Och dom satt där min plats är så jag ville itne gå dit och kolla , men då gav Danne mig den xD Jag bah :"Tack." Sen gick jag och Marre hem. Men det va vääldigt pinsamt att bara stå där, för på klassrådet hade vi pratat om att man inte får ha på sin mobil.
Men sen ska jag till bibblan och lämna tillbaka några böcker med mamma. Kanske låna några nya osså.

PK ♥

///Hanna


Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe lite kul det där i slutet xD

2009-10-15 @ 15:49:12
Postat av: H

Haha, tack och lov för Danne! xD <3 Vet ni vad som är skumt?? Jo, de bästa lärarna på Södertörn har båda något gemensamt med Danne! (alltså... Em. Det där lät wierd xD) Asså, Grace har vi i engelska, och hon är bara sååå bäst!! Danne hade vi ju också i engelska. Och den andra läraren heter Janne (okej då, han heter Jan egenligen men ingen säger det xD) nästan som Danne! :D Hihi. xD

2009-10-15 @ 19:38:03
URL: http://itsoundsdumb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0