Teater dag xD <3

Teater kvart över elva imorse, yey ! Fast innan , någon gång vid åtta, kände jag mig jätteförkyld =( :S Men det gick över efter frukosten =D Men det var jättekul på teater (som vanligt =P) , Gunnar kom och sjöng med oss =] Hanna följde med mig hem efter teatern , vi satt framför datorn i typ tre timmar xD
Just nu sitter jag och kollar på någon film på tv4 film med John Travolta , ganska bra faktiskt (tror jag , orkar inte fatta handlingen xD).
Clara och Cilia kommer hit imorrn, så jag kanske inte hinner skriva något då =(

Sov gott nu alla sötnösar , love ya ♥

///Hanna


Kommentarer
Postat av: Malin

Låter som att du hade det roligt :P

2009-10-18 @ 19:41:28
Postat av: H

TEATER <33333333

2009-10-20 @ 15:54:24
URL: http://itsoundsdumb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0