Tisadag , igen =P

Skulle egentligen lägga upp en bild idag , men jag har inte hunnit ladda upp några nya bilder än. Måste nog ta några snygga först xD

Idag så åkte typ halva klassen till moderna museet (SNAAARK) och det va astråkit , ofc. Fast de va lite roligare eftersom att ja va me Marre o Malin ♥ <333 Men ja fatta typ ingenting av vad man skulle göra xD som vanligt alltså =P Men vi omkring o kolla på fula, knäppa, äckliga o emm, ... annorlunda (xD) målningar o skulpturer. Tro mig , jag kommer ALDRIG åka dit igen (frivillgt alltså). Stackars dom som åker dit imorrn =/ <3 Undrar vad vi ska göra i skolan då ? Hmm ... =? Men det e nog roligare än att gå på museum , hoppas ja xD

Har dans sen <33 Stackars dom, e asflummig idag, igen xD

LÖV U ALL ♥

 

///Hanna


Kommentarer
Postat av: H

Jag kommenterar en väldigt intressant kommentar.

2009-10-20 @ 15:56:04
URL: http://itsoundsdumb.blogg.se/
Postat av: Mats

Hej där uppe !

Undra bara om vi skulle gå på Moderna museet i helgen ...

Kram på dig

2009-10-20 @ 17:13:31
Postat av: Hanna

För det första : ALDRIG!!!

För det andra : Vilken kommentar ?

2009-10-20 @ 17:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0