Tisdag =P

Imorse så hade jag sovmorgon (för franskan va inställd , lärarn va typ sjuk) och jag skulle va i skolan fem i nio. Fast ingen väckte mig på morgonen , så jag vaknade ungefär halv nio. Så jag fick det sjukt stressigt , och så hann jag såklart itne äta frukost -.-' Men jag kom faktiskt bara fem min försent (...). Så när jag kom till skolan så var jag ganska hungrig . Och eftersom att man har så mycket tur så var det typ någon färsgryta, tror jag, med pasta, vilket man inte blev så mätt på.
Men ja , vad har jag mer gjort idag ? Hum ... Juste ! =P vi började typ med geometri idag på matten. Ärligt , varför måste Maria plåga oss med mattegenomgångar ? ;) Jag tycker iaf att det är astråkigt att lyssna när hon förklarar vad omkrets är. (fast jag visste inte det själv först , men efter att ha läst i boken så fatta jag) fast jag borde kanske ha lyssnat lite bättre ... :S ;)
Svenska har vi osså haft , vi gjorde del åtta i någon uppgift där man har åkt iväg med båt med en kompis , och nu har båten sjunkit och man själv och kompisen är fast på en öde ö (allas öar förutom Ebbas är öde , för hon har någon galen gubbe på sin xD). Men man skulle typ skriva ner fem regler så att man höll sams. Kommer inte ihåg vad den heter xD Asså uppgiften ... ;)
Sen hade vi läsning i en halvtimme , lunch , rast och engelska. Ampi (engelskalärarn) skulle gå ut i korridoren och typ prata med oss en och en. Jippie, ensam med djävulen. Jättekul , verkligen. Fast hon inte med så många. Och vi inne i klassrummet gjorde inte direkt så mycket. Våran grupp skulle skriva klart A weekend in Paris , mission 2. Vi blev klara , men det tog typ hela lektionen.
Men idag har jag dans (TJOHOO!!) i min lilla tisdagsgrupp (som äger ! xD). Längtar tills den börjar ! <3 Vi har bästa och roligaste dansen. Fast den på fredagar e också bäst ju ... Aja , älskar båda två =] Kanske hinenr blogga lite efter dansen ^^

ΚRΛΜ ♥


///Hanna


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vet att jag har stavat fel på ganska många ställen , och missat några ord , men jag är fortfarande trött så det blev lite konstigt



///Hanna

2009-10-13 @ 14:31:58
Postat av: Anonym

Hehe värkade som att du hade en rolig dag i skolan.

2009-10-13 @ 15:23:53
Postat av: H

Haha, vi har oxå skrivit berättelser om öde öar juh! :P "Robinsonader"

2009-10-15 @ 19:28:19
URL: http://itsoundsdumb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0