.. ?

haha , vet itne vad ja skulle ha för rubrik =P vet föresten itne vad jag ska skriva HÄR heller då xD men här kommer dom tre skönaste bloggarna med min tre sötnowsar <3
www.bloggtroll.blogg.se
www.summershadow.blogg.se
www.spraychoock.blogg.se

de va mina sötnowsar , glöm inte att kolla där xd <3<3

men de hände inte så mke idag eller igår , julia gick hem idag för hon hade ont i magen =( hoppas du mår bättre nu gmn "/ <3 och så kallade malin o ebba mig för bambi igår , för ja ramlade typ 6 eller 7 ggr på isen på bandyplan då xD och danne stod o garvade åt mig när vi åkte stjärtlapp (för det första : jag hade en hjälm på mig , en ROSA hjälm ! o för de andra : ja ramlade lite där också .. xD) men de va askul iaf =D <3

hörs imorrn <3


P&K ♥  /h,


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahaha roliigt!! :DD



Tack för att du visar reklam för min blogg xD hehe.

2010-01-22 @ 21:33:03
Postat av: Julia

Hej hann =) Här kommer en kommentar från bloggtrollet XD haha men du glömde en skön bloggare gissa vem...............Rätt dig själv =) ses

2010-02-02 @ 19:55:30
URL: http://bloggtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0