lördag '

Idag är det lördag , pappa väckte mig halv tio , = för tidigt för att man ska orka gå upp en HELG ! fast jag gick inte upp dåra , men jag var tvungen att gå upp när mamma o pappa började göra juice -.-' asså det hördes ända upp till mig , även fast att jag hade stängd dörr ! O.o

hade första teaterlek idag , de va kul =) fast hanna dacke va inte där & ja har börjat tröttna på att sitta i 'källaren' hela tiden -.-' asså i teatern (SPÖKHOTELLET <3) så är mitt rum i en källare , som egentlifen bara är på ena sidan av scenen (uj , kanske inte skulle ha sagt de där .. xD) & efter ett tag blir man ganska less på att sitta där .. =P
jag & mamma har också köpt ett par nya ridbyxor åt mig (mina förra sprack O.o) och så har vi varit i farsta (kanske lägger upp någon bild på vad jag köpte senare)
btw kommer ja troligtvis fixa ny spellista tomorrow , etm man inte har något annat att göra xD

P&K ♥

 

/h,


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ska fixa en ny spellista i morgon :)

2010-01-18 @ 20:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0