Måndag .. "/

Idag har det väl inte hänt så mycke , joar har försökt (och lyckats !! "/) skrämma mig hela dan -.-' och så skrämde malin  mig i matsalen , och då typ skrek jag xD haha =] <3 men gömde dannes skor och hans typ sjal när vi skulle gå hem xD barnslig =) <3 men marre skulle typ fråga honom något så då gick vi förbi hans klassrum "/ egentligen är det en liten omväg , eftersom att vi kom från syslöjden (som vi hade idag xD) men han va inte där så då passade jag på att gömma hans skor xD och juste , våra lärare e fett konstiga ! dom säger att man inte får kasta snöboll o så , men när någon gör det så säger dom inte till !! de e fett dåligt "/ annars har det väl inte hänt så mycke , satt o spelade spel på min mob när maria läste högt ur "eldens hemlighet" (som jag redan har läst -.-') men jag lyssnar lite iaf =D
Juste , vet när min dans börjar nu =D (nästa vecka =D ♥) och så ska jag lägga in en ny spellista idag =] <3

 

PP ♥                                                /h.
                                                       som fryser =3 <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Det var en bra dag idag :DDD

2010-01-11 @ 20:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0