Några till frågor ? xD

haha , hittade en till liten fråge-sak xD fast lägger till några frågor som malin ( www.summershadow.blogg.se ) la till på den förra frågesporten xD men här kommer frågorna xD "/ :



Är du kär?
 naj xD
Är du en sportfåne? aa , verkligen (INTE)
Är du röksugen? nej , och kommer aldrig att vara!
Är du rik? jag är rikare än barnen i kongo iaf "/
Är du fattig? jag är fattigare än kungen xD
Är du trött? aa ganska , har rullat i isbacke hela dan =] <3
Är du shoppingsugen? japp, faktiskt! O.o xD
Är du töntig? självklart , vem är inte det ? =P
Är du ressugen? ja, gärna till ngt varmt land =)
Är du skolsugen? vem är SKOLSUGEN?
Är du irriterad? jaa ! för jag hittar inte min mob ! *
Är du saknad av nån? em , tror inte det xD "/
Smeknamn? curre , hann och malin av en lärare xD
Bästa åldern? inte tolv iaf =P "/
Bästa tidningen? KALLE ANKA !! =D <3
Höstens accessoar? em , det är lixom snart vår , pratar helst inte om hösten xD
Hur många timmar sov du inatt? vet inte , brukar inte räkna =P
Vilken film såg du senast? em , ngn film från frankrike (fast kollade inte egentligen , halvsov xD så då blir det väl hajen 2 elr ngn buskis xD haha =] <3)
Vilken internetsida besökte du senast? www.mixpod.com
Vad sa du senast till vem? hejdå till en av mina kompisar ? =P
Vad gjorde du i förrgår? då var jag sjuk =( hade jätteont i halsen , huvudet och magen , för er som inte visste det xD
Vad har du gjort idag? varit i skolan ? haha , jag och två kompisar stannade kvar i typ en timme i Danne Rut Lundin Gausel's klassrum xD (vi har döpt om danne =P)
Vad ska du göra idag? kolla på let's dance , och äta middag ? ...
Hur många msn-kontaktetr har du? vet inte... orkar inte räkna =)
Vilket land besökte du senast? gotland ? xD nej frankrike tror jag =3
Hur många snälla känner du? alla jag känner är snälla =] <3
Vad såg du senast på tv? grey's anatomy elr navy CIS <3<3
Vad är det för märke på din dvd-spelare? ingen aning xD
Senaste köp? ett par skidstavar tror jag ? (ska , btw , åka till farsta imorrn =D)
Vad har du dåligt samvete för? att jag glömde min engelska bok i skolan *2
Vad har du för skor? sköna skor , förutom mina vinterskor (dom e inge sköna xD)
Vad har du på dig nu? kläder ? =P 
Vilken musik har du lyssnat på idag? ke$ha , tingaliin , bumbibjörnarna m.m.
Är du vegitarian? nepp , men jag känner två st =)
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? nej
Vad heter dina kusiner? jessika , jocke , emelie , lova o truls xD
Vad drack du senast? mjölk =P
Gillar du att laga mat? nej , för ja e inge bra på det xD
När sjöng du senast? några minuter sen (tik tok m ke$ha <3)
Håller du det städat? nej , ni vill inte se mitt rum just nu =] <3
Vad gör dig lycklig? bra kompisar , dans o teater =) och min mobbade mob ofc !! =D <3<3<3

Bästa maten i skolan? tacos tror jag =D <3
Bästa film? bodyguard <3 tror jag iaf =P

Det var bara två frågor som malin hade skrivit xD aja , det är dom två sista =D <3 ja , då har ni fått veta lite om min dag , och vad jag ska göra imorrn också =D (ni som inte fattar vad jag pratar om , kan läsa SVAREN igen xD) =P och som ni säkert märkte så har vi döpt om danne , hittade ett diplom (nån pensionärssak i en bok med massa bilder xD) som var till ngn Rut Lundin , och då skrev jag dit danne innan rut och gausel efter lundin och gav den till honom xD han tyckte det va kul så han satte upp den på hans tavla =] <3 hahaha =3 *asgarvar* ,, btw glöm inte bort att kolla : * , nedanför xD
P&K ♥♥
/h,




* uj , där va den ju xD

*2 ska ha gjort klart några uppgifter i den den här veckan och då fick jag dåligt samvete för att min engelska lärare måste ha mig som elev xD

Kommentarer
Postat av: Malin

Bra frågor.

2010-01-18 @ 19:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0