Nytt År ! =D <3

Har tyvärr inte skrivit på hela året , men har antingen glömt bort eller så har jag inte hunnit .. sämsta ursäkter , men nu skriver jag iaf xD

1a januari så vaknade jag /gick jag upp kl kvart i ett xD jag var så himla trött , clara mia patrik och anders gick inte förän vid typ fyra , fast jag och clara hade askul typ hela kvällen =D xD <3 sen så tror jag inte att vi gjorde så mycket mer den dagen xD

2a januari och 3e januari så var vi på vårat landställe , jag tog lite bilder och läste ganska mycket xD

4e januari var jag med hanna ? tror jag iaf =] <3

5e januari hade jag namnsdag =) och så fyllde hanna år !! GRATTIS lilla tonåring =D <3<3 jag och pappa åkte till skidbytarboden och bytte mina gamla skidor och pjäxor =D

6e januari gjorde vi ingenting xD

7e januari var jag med murre <3

8e januari började jag skolan igen "/ de va kul att träffa kompisarna =D och så var det skönt att vi inte hade någon matte xD malin och malin fyllde år då =D xD GRATTIS GRATTIS =D <3<3

9e januari (igår) så tog vi det lugnt , mamma och pappa städade xD och på kvällen åkte vi till hanssons och firade jocke =D vi åkte hem vid typ halv tolv xD <3

10e januari (idag) så kollade vi på vinterstudion , tror jag att det heter xD det va väl okej , vi orkade inte göra något annat ? =) kl fem skulle vi på julgransplundring hos farmor (hon hade gäster och dom visste inte att vi skulle komma , men det va roligt xD) och IDAG fyllde jocke år xD (men vi firade honom igår ju xD) GRATTIS !!! =D
Har precis åtit middag nu , blev lite rester från kinamaten =D <3

Men ha det bra nu allihopa , så ska jag skriva lite mer i veckan =D <3

PP ♥           /h.
                  





Kommentarer
Postat av: Mal

Roligt inlägg xD

2010-01-19 @ 14:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0